66روش عملی افزایش بازدید سایت
نوشته شده توسط : زپو

 66روش عملی افزایش بازدید سایت


صاحبان سایت ها امروزه با تبلیغات بسیاری در دنیای اینترنت رو به رو می شود مبنی بر اینکه با پرداخت هزینه ای آمار بازدید سایت خود را افزایش دهید. و از سوی دیگر شاهد صاحبان سایت های زیادی هستیم که به دنبال افزایش بازدید سایت خود هستند. حال سوال اینجاست که آیا واقعا این نوع افزایش بازدید افراد را به اهداف خود مانند افزایش فروش محصولات می رساند؟ آیا افزایش بازدید سایت برای رتبه بندی سایت ها در گوگل تاثیر گذار است؟

پاسخ قطعا منفی است.

برخلاف تصور عموم مردم افزایش بازدید سایت شما تاثیری در افزایش رتبه و بالاتر نمایش داده شدن سایت شما در گوگل ندارد . و تنها تاثیری که بر سایت شما میگذارد افزایش رتبه الکسا سایت شماست که البته این افزایش رتبه هم تاثیری بر رتبه گوگل سایت شما نخواهد داشت. 

حال بررسی میکنیم هدف از افزایش بازدید سایت چیست؟

هدف از افزایش بازدید سایت جذب مشتری بیشتر برای کالا، خدمات و یا محصولاتی است که از طریق سایت ارائه می شود. اما چند درصد از افرادی که وارد سایت شما می شوند به دنبال خدمات شما میگردند و مشتری خواهند شد؟ جواب این سوال بستگی به راه هایی دارد که شما برای افزایش بازدید سایت خود از آنها استفاده میکنید.

راه های بسیاری برای این امر وجود دارند که افراد بسیاری را به سمت سایت شما هدایت میکنند اما به دلیل اینکه مدیریتی بر روی آنها نیست اقشار مختلفی به سایت شما وارد میشوند که علاقه ای به خدمات شما ندارند و در نتیجه هرگز مشتری سایت شما نخواهند شد. و در واقع شما با اتخاذ یک راه اشتباه انرژی و سرمایه خود را به هدر داده اید.

حال بیایید از دید مشتری شما به موضوع نگاه کنیم. زمانی که فردی به دنبال کالا، خدمات و یا محصولی خاص در اینترنت می گردد و سایت مرجعه در آن زمینه هم به یاد ندارد اولین کاری که انجام میدهد باز کردن صفحه یک موتور جستجو است که طبق آمار گرفته شده 70 درصد افراد از موتور جستجوی گوگل برای یافتن خواسته های خود استفاده میکنند. مشتری شما سایت گوگل را باز کرده و خواسته خود را جستجو میکند اولین سایتی که گوگل به وی معرفی کرده را باز میکند و در آن به جستجو خواسته خود می پردازد. این فرد یک مشتری واقعی است هدایت او به سمت سایت خود باعث خواهد شد احتمال فروش محصولات خود را به طور چشم گیری بالا ببرید.

با این دید متوجه میشویم بهترین راه برای افزایش بازدید سایت به طور ثمر بخش، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و دیده شدن سایت در رتبه های بالای گوگل هنگام جستجوی محصول شماست.


خرید و دانلود  66روش عملی افزایش بازدید سایت






:: برچسب‌ها: 66روش عملی افزایش بازدید سایت روش های افزایش بازدید سایت افزایش بازدید از وبلاگ بیشترشدن بازدید سایت افزایش بازدید از سایت پربازدید کردن سایت و وبلاگ , روش های افزایش بازدید از سایت , سایت پر بازدید ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: