ترجمه و اصل مقاله "تمرکز زدایی از کارکرد قانون گذاری: قانون گذاری بازارهای خصوصی و حقوق مالکیت فکری در قانون"
نوشته شده توسط : زپو

 ترجمه و اصل مقاله "تمرکز زدایی از کارکرد قانون گذاری: قانون گذاری بازارهای خصوصی و حقوق مالکیت فکری در قانون"


مقاله تمرکز زدایی از کارکرد قانون گذاری: قانون گذاری بازارهای خصوصی و حقوق مالکیت فکری در قانون ؛ اصل مقاله + ترجمهجهت رضایت کاربران گرامی فایل اصلی مقاله به لاتین + بخشی از ترجمه مقاله به صورت رایگان جهت دانلود در سایت قرار گرفت.

چکیده

در سری هائی از از مقالات و کتب منتشر شده، مدتی کوتاه پیش از مرگ پروفسور اری ریبستئین، وی  در خصوص تمرکز زدائی کارکرد قانون گذاری، قادر کننده طرفین خصوصی به قانون گذاری،  و تحت کنترل قرار دادن بازار به عنوان نیرویی برای ابداع قانونی بحث نمود. به عنوان بخشی از این پروژه، پروفسور ریبستئین، همراه با پروفسور بروس کوبایاشی، خواستار حقوق مالکیت معنوی گسترده تر ( IP )  در خلاقیت حقوقی شدند. استدلال شان روی مبنای منطقی کالاهای نیمه دولتی برای حقوق IP   تکیه می نمود. مبتکران دارای  انگیزه های نیمه مطلوبی برای خلق قانون جدید در فقدان بودند چون رقبا بتوانند آزادانه بر خلاقیت شان سوار باشند. خود را آزاد کند. به عنوان یک نتیجه، بدون حقوق IP، قانون خصوصی سازی، همانگونه که امروزه می شود، اغلب به عنوان محصول جانبی از سایر فعالیت های از قبیل دعوی قضائی و یا رانت خواری سیاسی ایجاد خواهد گردید. و قانون گذاری محصول جانبی است احتمالا برای تولید قانون نیمه مطلوب است. حقوق گسترده تر IP  این مشکل آزاد راندن را حل نموده و بنابراین امکانی برای ایجاد  یک بازار قانون گذاری خصوصی قدرتمند است.

این مقاله مورد اعطای حقوق IP  گسترده تری را در قانون به عنوان راهی برای تشویق نوآوری های قانونی در بازار قانون گذاری خصوصی آزمون می نماید. این بحث به اختصار با بررسی برخی از مزایا و هزینه های مهار نمودن بازار خصوصی برای تولید قانونی بهتر شروع می گردد. با استفاده از این پس زمینه در محل، مقاله  سپس با این پس رمینه در اینجا، این مقاله به مورد حقوق IP   در قانون بر می گردد. آن ابتدا الگوی محدودی از حفاظت تحت قانونIP   را ارزیابی نموده و سپس مزایا و هزینه های توسعه قانون IP  را مورد بحث قرار می دهد. مقاله از طریق تمرکز بر برخی مسائل خاص با حقوق مالکیت اعطا در جنبه مشترکی از احقاق قانون، نظیر اسناد دعوی قضائی و تصمیمات قضائی نزدیک می شود.

خرید و دانلود  ترجمه و اصل مقاله "تمرکز زدایی از کارکرد قانون گذاری: قانون گذاری بازارهای خصوصی و حقوق مالکیت فکری در قانون"






:: برچسب‌ها: تمرکز زدایی از کارکرد قانون گذاری: قانون گذاری بازارهای خصوصی و حقوق مالکیت فکری در قانون , تمرکز زدایی از کارکرد قانون گذاری , مقاله تمرکز زدایی از کارکرد قانون گذاری , مقاله تمرکز زدایی از کارکرد قانون گذاری: قانون گذاری بازارهای خصوصی و حقوق مالکیت فکری در قانون , قانون گذاری بازارهای خصوصی , حقوق مالکیت فکری در قانون , مقاله حقوق مالکیت فکری در قانون , مقاله تمرکز زدایی از کارکرد قانون گذاری: قانون گذاری بازارهای خصوصی و حقوق مالکیت فکری در قانون و ترحمه , ترجمه مقاله تمرکز زدایی از کارکرد قانون گذاری: قانون گذاری بازارهای خصوصی و حقوق مالکیت فکری در قانون , کارکرد قانون ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: