درمان جوش صورت به صورت کاملا گیاهی
نوشته شده توسط : زپو

 درمان جوش صورت به صورت کاملا گیاهی


شما هر قدر هم که زیبا باشید با پیدا شدن چند جوش چرکی روی صورتتان چهره نامناسبی پیدا می کنید . در اینجا شما را با چند راه حل هایی جهت جلوگیری از بروز جوش و راههای درمان آن آشنا می شوید .
▪ مواد جوش زا : مصرف خوراکی هایی چون آجیل , انواع سس ها ، ادویه ها ، غذاهای سرخ شده و چرب به ویژه چربی های اشباع شده ای حیوانی یا کره ، شکلات ، کاکائو ، دسرهای پر خامه و چرب وشیرین ، انواع بستنی ، گوشت قرمز ، قهوه زیاد ، چیپس ، تنقلات چرب و شور و تند باعث جوش زدن پوست می شود . البته بعضی از افراد به این مواد حساسیت ندارند ولی اکثرا به ویژه نوجوانانی که در سن بلوغ هستند بیشتر در معرض جوش زدن قرار دارند .
▪ علل دیگر بروز جوش چربی اضافه ی پوست اغلب باعث جوش زدن می شود . گاهی هم وجود یک نقطه ی عفونی در بدن منجر به جوش می شود . سلامت دندان و لوزه ها از موادی است که مورد توجه قرار می گیرد .
▪ نگرانی ها و عصبی بودن و هیجانات نیز از عوامل پیدایش جوش است .
▪ بی خوابی ، کم خوابی و بدخوابی نیز از دیگر علل موثر است .
▪ از مهمترین مسائل می توان به آرامش اعصاب ک یکی از عوامل سلامت پوست است اشاره کرد . شما به کمک ورزش می توانید به آرامش برسید . بنابراین اگر می خواهید پوست خوب و سالمی داشته باشید همیشه آرامش خودتان را حفظ کنید .

دراینجا سعی براین شده تاتمامی راه حلهای گیاهی وموثر ازبین بردن جوش صورت دراختیار شماعزیزان قرارگیرد

خرید و دانلود  درمان جوش صورت به صورت کاملا گیاهی






:: برچسب‌ها: درمان جوش صورت , درمان گیاهی جوش صورت , داروی گیاهی رفع جوش صورت , رفع جوش صورت خانمها , رفع جوش صورت خانمها واقایان ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: