پروژه دوره کارشناسی - موتورهای جستجوگر
نوشته شده توسط : زپو

 پروژه دوره کارشناسی - موتورهای جستجوگر


پروژه دوره کارشناسی - موتورهای جستجوگر

چند سال پیش، موتورهای جستجو به عنوان ابزاری محدود و ضعیف برای بازاریابی، فروش و جذب بازدیدكنندگان به وب سایت مورداستفاده قرار می گرفت.اما در چند سال اخیر، موتورهای جستجو هر 3 هدف بالا را قویاً برآورده می كنند.
موتورهای جستجوگر امروزه موقعیت و شانس موثری را برای بازاریابان بوجود آورده اند و جریان میلیونی كاربران را به سوی خود جذب كرده اند.
موتورهای جستجو بهترین روش برای یافتن محصولات و اطلاعات مورد نیاز توسط کاربران و متقاضیان از یک سو و از سوی دیگر بهترین راه برای تبلیغات و جذب مشتریان توسط تولید کنندگان و ارائه کنندگان خدمات است.
علیرغم تمام این تفاسیر، هنوز هم بدست آوردن نتیجه مطلوب (کسب جایگاه مناسب) از طریق موتورهای جستجوگر پیچیده و طاقت فرسا است و نیاز به بررسی ها و اندازه گیری های دقیق دارد.
برای موفقیت در بازاریابی توسط موتورهای جستجو گر نكات زیر را در نظر داشته باشید.


اینترنت و حضور در آن
از سال ۱۹۹٢ يك منبع بسيار مهم ديگر به منابع اطلاعاتي اضافه شد و آن شبكه جهاني وب ( World Wide Web ) یا همان اینترنت است. به جز کاربرد در زمینه اطلاع رسانی اینترنت کاربردهای بیشمار و غیر قابل تصوری در تجارت و سایر زمینه های زندگی نیز پیدا کرده است. به بیان دیگر امروزه در هر زمینه ای که بتوان تصور کرد، اینترنت یک ابزار موثر و توانمند به حساب می آید. حضور در اینترنت حقیقتا باید بخشی از بازاریابی شما باشد.
علت پیدایش موتورهای جستجو
با وجود حجم روز افزون طراحی و راه اندازی سایت های وب مختلف، نیاز به دستیابی به مرکزی برای شناسایی این پایگاه ها برای استفاده بهتر و بیشتر کاربران وب، امر مهمی به شمار آمد. از آنجا که سایت ها و مطالبی که در وب منتشر می شوند، توسط هیچ مرکز رسمی بین المللی مسئول در اینترنت اعلام نمی شود تنها راه پیدا کردن یک موضوع، اطلاع داشتن دقیق از آدرس آن سایت به نظر می رسد.
موتور های جستجو برای سهولت دسترسی کاربران به مطالب موجود در سایت های وب راه اندازی شده اند. در واقع بدون نیاز به موتور های جستجو قادر نخواهیم بود تا از به روز رسانی های سایت های وب اطلاع کسب کنیم و نیازهای تحقیقاتی و آموزشی و تجاری و خبری و ... خود را پوشش دهیم.
مهمترین توانایی موتورهای جستجو جذب مخاطبان واقعی سایت است. مخاطبان وبگرد و سرگردان معمولا ارزش چندانی ندارند.
موتور جستجو چیست؟ (موتور جستجوگر و اهمیت آن)
دنیای وب منبع عظیمی از اطلاعات است که روزبه‌روز برحجم آن افزوده می‌شود. در حال حاضر میلیاردها صفحه که اطلاعات فراوانی از موضوعات مختلف را در بر دارند، بر روی سرورهای مختلف جا خوش کرده اند. این در حالیست که تولد سایتهای جدید و گسترش سایتهای موجود نیز به طور فزاینده ای به این حجم اطلاعات می افزاید. نرخ رشد اطلاعات تا بدانجاست که امروزه مشکل دسترسی به اطلاعات جدی تر از نبود اطلاعات است. امروزه چالش عمده اکثر کاربران دستیابی به اطلاعات است. به عبارت دیگر اگر کاربری دنبال موضوعی خاص باشد، کدام صفحه را باید بخواند؟ از میان این تعداد عظیم صفحات موجود، کدام صفحه نیاز او را برآورده می کند؟
اگر سایتی باشد که به کاربران در یافتن اطلاعات کمک کند، قطعا مورد توجه خواهد بود. خوشبختانه چنین سایتی وجود دارد و ما آنرا با نام موتور جستجوگر می شناسیم.
موتور جستجوگر سایتی است که برای کمک به کاربران در یافتن اطلاعات موجود در سایتهای دیگر طراحی شده است. موتور جستجوگر سایتی است که با گرفتن عبارتی مختصر، کاربر را با لیستی از سایت ها روبرو می‌کند که به موضوع مورد علاقه او مرتبط می‌باشند.



فهرست مطالب
مقدمه
اینترنت و حضور در آن
علت پیدایش موتورهای جستجو
موتور جستجو چیست؟ (موتور جستجوگر و اهمیت آن)
اهمیت تجاری موتورهای جستجوگر
مفاهیم و اصطلاحات دنیای جستجو و موتورهای جستجوگر
نقش موتور هاي جستجو در بازاريابي اينترنتي
  1) قدرت موتورهای جستجوگر
  2) تبلیغات هدفدار
  3) عوامل موفقیت
  4) از اشتباهات زیر اجتناب کنید :
موتور جستجو چگونه کار می کند؟
  الف Spider - (عنکبوت
ب- Crawler (خزنده
ج- Indexer (بایگانی كننده
  د - DataBase (پایگاه داده
  هـ- Ranker (سیستم رتبه بندی
بهينه سازي موتورهاي جستجو
رتبه بندی موتورهای جستجو
بدست آوردن رتبه بالا در موتورهای جستجو
بهینه سازی موتورهای جستجو
انتخاب کلیدواژه ها
عنوان صفحه Title
تگ توصیف  Meta Description
تگ کلیدواژه ها  Meta Keywords
تگ سرصفحه  H1
تگ تو پر
تگ مشخصات عکس - Alt
نام فایل های عکس
متن صفحه - Content
جایگاه کلیدواژه ( Prominence )
چگالی کلیدواژه ( Weight/Density )
تعداد کلیدواژه ( Frequency )
توزیع کلیدواژه ( Proximity )
تهیه نقشه سایت  Sitemap
محبوبیت لینک  Link Popularity
معروف ترین موتورهای جستجو
تبلیغات در موتورهای جستجو
استفاده از این نوع آگهی ها مزایای بسیاری دارد:
فاکتورهای کاهش رتبه در موتورهای جستجو
بررسی و آنالیز وب سایت
چگونه توسط موتورهای جست و جو دیده شویم ؟
جستجو ی حرفه‌اي در گوگل
جستجوكنندگان
مهارت‌هايي براي نقشه‌ياب‌ها
رتبه بندی سایتها در موتورهای جستجوگر
بهینه سازی سایت در موتور های جستجو
  ارتباط معنایی با محتویات سایت
  میزان محبوبیت
  در نظر گرفتن رقیبان
عنوان صفحه   Title
  تگ توصیف - Meta Description
  تگ کلیدواژه ها - Meta Keywords
  تگ سرصفحه - H1
  تگ تو پر - B
  تگ مشخصات عکس - Alt
  نام فایل های عکس
  متن صفحه - Content
  جایگاه کلیدواژه (Prominence)
  چگالی کلیدواژه (Weight/Density)
  تعداد کلیدواژه (Frequency)
  توزیع کلیدواژه (Proximity)
تهیه نقشه سایت  Sitemap
راهكار جستجو در GOOGLE
مفاهيم اوليه جست و جو در گوگل
انتخاب كلمات كليدي
  درج خودكار AND در پرس و جو
  حذف خودكار كلمات عمومي
  استفاده از حروف بزرگ
  گونه هاي مختلف يك كلمه
  جست و جو در گروهها
  جستجوي پيشرفته در گوگل
  عملگر محدود كننده حوزه مورد جستجو
ساير ويژگيهاي جستجوي پيشرفته
سئو SEO چیست
چرا SEO مهم است
چه کسانی به SEO احتیاج دارند
مقدمه ای بر SEO
SEM  یا بازاریابی موتورهای جستجو یعنی چه
راهکارهای بدست آوردن جایگاه و رتبه بهتر در موتورهای جستجو
پنج فاز اجرایی یک پروژه بهبود
پرسشهای رایج درباره SEO
یک شرکت خوب در زمینه SEO چه ویژگیهایی باید داشته باشد
چگونگی یافتن کلید واژه مناسب در سئو
مسایل اقتصادی در پروژه های سئو
بهبود سئو وب سایت با استفاده از روشهای ایجاد اخبار سایت
تاثیر HTML5 بر سئو
سایت شما مهمان مهمی دارد
لینک بیلدینگ در سئو
سئو کردن قالب های وردپرس
تفاوتهای SEO و SEM
Google Page Speed
اهمیت  Backlink های قابل قبول
اسناد pdf  و سئو
سیستم کنترل نسخه
اندازه فایل pdf
گوگل به چه نکاتی توجه می کند
چرا گوگل پاندا اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفت
نحوی اجرای سئو
واژه نامه سئو
موتورهای جستجو جرایم و راه حل ها
وب سایت های آمار دهی ترافیک سایت
گوگل پنگوئن
چگونه بتوانيم نظر مثبت گوگل را جلب كنيم
مخفی کردن صفحات سری از دید موتور جستجو
پروتكل robots
پروتکل  robots meta tag
نقشه سایت گوگل Google Sitemap
PageRank  گوگل چگونه محاسبه می شود
چگونه از PAGE RANK سایتمان محافظت کنیم
منابع و ماخذ



خرید و دانلود  پروژه دوره کارشناسی - موتورهای جستجوگر






:: برچسب‌ها: اینترنت و حضور در آن علت پیدایش موتورهای جستجو موتور جستجو چیست؟ (موتور جستجوگر و اهمیت آن) اهمیت تجاری موتورهای جستجوگر مفاهیم و اصطلاحات دنیای جستجو و موتورهای جستجوگر نقش موتور هاي جستجو در بازاريابي اينترنتي , 1) قدرت موتورهای جستجوگر 2) تبلیغات هدفدار 3) عوامل موفقیت 4) از اشتباهات زیر اجتناب ک , موتور جستجو چگونه کار می کند؟ الف Spider - (عنکبوت ب- Crawler (خزنده ج- Indexer (بایگانی كننده د - DataBase (پایگاه داده هـ- Ranker (سیستم رتبه بندی , بهينه سازي موتورهاي جستجو رتبه بندی موتورهای جستجو بدست آوردن رتبه بالا در موتورهای جستجو بهینه سازی موتورهای جستجو انتخاب کلیدو ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: