48قانون قدرت
نوشته شده توسط : زپو

 48قانون قدرت


نویسنده در این کتاب، شخصیت‌های تاریخی را از نظر روان‌شناسی و با استناد به برخی از مستندات این حوزه روانکاوی کرده است. گرین در بخش‌های مختلف کتاب، ابعاد کارهای آن‌ها را از منظر روانشناسی تحلیل و بررسی کرده و هر یک از قدرت‌های آن‌ها را در موقعیت‌های مختلف ارزیابی کرده است.

48GhanuneGhodrat1

آیا شما واقعا میدانید قدرت چیست؟

شخصی به نام رابرت گرین (Robert Greene) دقیقا کسی است که این موضوع ذهنش را مشغول کرده بود و تصمیم گرفت به مدت ۲۰ سال از زندگی اش را صرف تحقیق و پژوهش در مورد کلمه قدرت انجام دهد.

رابرت گرین، سالها زمان صرف تحقیق و پژوهش زندگی افراد مشهور و منفور تاریخ کرده تا از میان رویدادهای چشمگیر به سرنخ هایی از قدرت در شخصیت این افراد، دست پیدا کند. اینکه چطور توانستند سرنوشت خودشان و دیگران را به دست بگیرند و تاریخ ساز باشند.

البته شاید شما دوست نداشته باشید، قدرتی مانند هیتلر یا کلئوپاترا داشته باشید؛ اما مطمئنن برای پیشرفت در کارتان، در زندگی تان و یا رهبری جمع دوستانه تان شاید لازم باشد از فلسفه قدرت هیتلر یا کلئوپاترا و جولیوس سزار و … هم استفاده کنید.

لازم به ذکر است؛ رابرت گرین همانطور که در کتاب هایش گوشزد می‌کند، قدرتمندترین افراد آنهایی هستند که با حفظ ارزش ها و اصول اخلاقی از قدرت شان استفاده می‌کنند.

کتاب «چهل وهشت قانون قدرت» راهنمای عملی برای همه افرادی است که تشنه‌ی قدرت‌اند؛ می‌خواهند قدرت را ببینند، داشته باشند و در برابرش مسلح شوند. هر قانون فصلی مجزا دارد که با «سرپیچی» و «پیروی از آن قانون» و «استثنا» تکمیل می‌شود. «چهل‌و ‌هشت قانون قدرت» کتابی پرفروش در عرصه‌ی بین المللی است که تنها در امریکا بیش از یک میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است…

بخش هایی از کتاب

قانون اول: هرگز قدرت مافوق تان را انکار نکنید …

قانون دوم : هرگز بیش از اندازه به دوستان اعتماد نکنید، یادبگیرید از دشمنان استفاده کنید

قانون سوم: اهداف خود را پنهان نگاهدارید

قانون چهارم : همیشه کمتر از حد ضروری بگوئید(حرف بزنید)


خرید و دانلود  48قانون قدرت






:: برچسب‌ها: 48قانون ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: