آموزش سالیدورکس با طراحی کامل جک هیدرولیک
نوشته شده توسط : زپو

 آموزش سالیدورکس با طراحی کامل جک هیدرولیک


دوستان عزیز و گرامی !در خدمت شما هستیم با یکی دیگر از آموزش های ویدئویی فوق العاده برای نرم افزار سالیدورکس. آموزشی که پیش روی شماست مراحل مدلسازی یک جک هیدرولیکی را در محیط نرم افزار سالیدورکس 2014 نمایش می دهد. طی این ویدئوی 3 ساعته، شما تعداد 21 مدل را ایجاد خواهید کرد که در هر کدام از دستور ها و روش های خاصی نظیر سالید مدل ها، شیت متال، surfacing و ... استفاده شده است. 
مراحل مدلسازی این اجزا بسیار جالب و آموزنده می باشد و نکات حایز اهمیت زیادی در آن نهفته شده است. دقیقا 2 ساعت از مدت زمان این آموزش به مدلسازی اجزا اختصاص دارد.
در یک ساعت پایانی در محیط اسمبلی پارت ها را با روش های مختلف تا سطح حرفه ای به هم مونتاژ خواهید کرد. روش های بکار گرفته شده برای مونتاژ اجزا بسیار بسیار آموزنده می باشند. اگر قصد دارید خیلی سریع هم مدلسازی و هم اسمبلی در سالیدورکس را فرا بگیرید، پیشنهاد ما مشاهده این ویدئو بصورت کامل می باشد.
نکته اینجاست که در محیط اسمبلی با روشی که اجزا مونتاژ می شوند براحتی قادر هستید تا مکانیزم عملکرد مدل را نیز مشاهده نمایید. همچنین در این مدل از اجزای استاندارد موجود در دیتابیس سالیدورک نیز به هنگام مونتاژ استفاده شده است.
شایان ذکر می باشد که این آموزش فاقد کلام بوده و دقت و تمرکز کافی از سوی کاربر را می طلبد. نگران نباشید، مراحل انجام کار آنقدر بخوبی نمایش داده شده که کاربران مبتدی براحتی بتوانند از آن استفاده کنند. در ابتدای طراحی هر پارت، شکل نهایی پارتی که میخواهید طراحی کنید نمایش داده می شود تا درک کاملتری از موضوع داشته باشید. هرجا که دقت و تمرکز مناسب داشته باشید بخوبی آموزش را درک خواهید کرد.
در لینک زیر می توانید بصورت آنلاین دموی این اموزش را مشاهده نمایید.
دموی آموزش طراحی جک هیدرولیک با سالیدورکس 2014
باز هم مثل همیشه، کاربران عزیزی که این اموزش را تهیه نمایند از کاربری ویژه رایگان به مدت یکماه در سایت پروسالید بهره مند خواهند شد و به حدود 40 مطلب آموزشی ارزنده دیگر دسترسی خواهند داشت. جهت ارتقا اکانت خود به کاربری ویژه، از لینک زیر استفاده نمایید. روش کار بخوبی و با تصاویر توضیح داده شده است.
نحوه ارتقا به سطح کاربری ویژه
آموزش دارای حجم نزدیک به 300 مگابایت می باشد که در قالب یک فایل ویدیویی با فرمت mp4 720 برای شما عزیزان تدارک دیده شده است. این اموزش فاقد فایل کار پروژه می باشد.

خرید و دانلود  آموزش سالیدورکس با طراحی کامل جک هیدرولیک






:: برچسب‌ها: آموزش سالیدورکس با طراحی کامل جک هیدرولیک , آموزش سالیدورکس 2014 , نرم افزار سالیدورکس , محیط نرم افزار سالیدورکس 2014 , سالید مدل ها، شیت متال، surfacing , محیط اسمبلی , مدلسازی و هم اسمبلی در سالیدورکس , اجزای استاندارد موجود در دیتابیس سالیدورک ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: