|
|
پروژه حاضر در قالب ورد قابل ویرایش، در 225 صفحه آماده پرینت می باشد ایران به عنوان بزرگترین تولید كننده زیره و زرشك دنیا هنوز در بازار جهانی جایگاه مشخص و روشنی ندارد و مجبور است به دلایلی از جمله تبلیغات منفی رقبا محصول خود را به كمتر از نصف قیمت جهانی به فروش رساند مقدمهتحقیق برای افزایش صادرات غیرنفتی كه در كشور ما امری الزامیاست. دراین مورد گرچه در مقاطعمختلف زمانی چه قبل و چه بعد از انقلاب تحقیقاتی انجام شده است اما اقدامات مؤثری آنچنانكه باید و شایدهنوز صورت نگرفته است. تجربه كشورهای موفق در امر توسعه اقتصادی نشان داده كه تجارت خارجی نقشبسیار مهم و تعیین كنندهای در فرایند توسعه این كشورها ایفا كرده و به طور قطع میتوان گفت كه هیچكشورتوسعه یافته و تازه صنعتی شدهای را نمیتوان یافت كه بدو توسعه تجارت و تكیه بر صادرات خود به اینامر نایل شده باشد. الگوی توسعه متكی به صادرات امروزه تقریباً در میان اكثر كشورهای در حال توسعه بهصورت مدل غالبی درآمد است و از این رو مشاهده میكنیم كه طی 1980 بسیاری از این كشورها بسویخصوصی سازی و كاهش دخالتهای دولت در اقتصاد، مقررات زدایی، آزادسازی تجاری، تلاش در جهتجلب اهتمام كردهاند. فهرست مطالبفصل اول1-1 مقدمه 22-1 ضرورت و اهميت مسئله 53-1 اهداف تحقيق 84- 1 فرضيات تحقيق 85-1 كاربردهاي انجام تحقيق 96-1 پيشينه تحقيق 9تحقيقات انجام شده در زمينه بازاريابي و بازار رساني محصولات كشاورزي 9فصل اولبخش اول 171-2 مقدمه 172-2 تاريخچه 183-2 خصوصيات گياهشناسي زيره سبز 181-3-2 ويژگيهاي عمومي 182-3-2 ارقام زيره سبز 203-3-2 زيستگاه و پراكنش 201-4-2 مصارف خوراكي و ارزش غذايي 252-4-2 اهميت دارويي 265-2 ساير كاربردهاي زيره سبز 266-2 ويژگيها وروشهاي كشت زيره سبز 271-6-2 كاشت 293-6-2 داشت 303-6-2 برداشت 317-2 آفات و امراض 328-2 خصوصيات زرشگ 339-2 تاريخچه زرشك 3410-2 خصوصيات گياهشناسي و پراكنش جنس زرشك 351-10-2 ويژگيهاي عمومي 352-10-2 گونههاي زرشگ 353-10-2 زيستگاه و پراكنش 3811-2 مصارف خوراكي، ارزش غذايي و اهيمت دارويي زرشك 391-11-2 مصارف خوراكي و ارزش غذايي: 402-11-2 اهميت دارويي 4012-2 ساير كابردهاي زرشك: 4113-2 ويژگيها و روشهاي پرورش زرشك بيدانه 421-13-2 كاشت و تكثير 442-13-2 داشت 453-13-2 برداشت 4614-2 آفات و امراض زرشك 48بخش دوم 511-2 تعريف بازار 512-2 طبقه بندي بازارهاي مختلف 511-2-2 طبقه بندي بازار بر اساس موضوع مبادلات: 512-2-2 بازارها بر اساس وضعيت مكاني: 523-2 تعريف بازاريابي 524-2 ابعاد مختلف بازاريابي 551-4-2 بازاري گرائي 562-4-2 بازار شناسي 563-4-2 بازاريابي 564-4-2 بازار رساني 575-4-2 بازار گردي 576-4-2 بازار سنجي 577-4-2 بازار داري 588-4-2 بازار گرمي 589-4-2 بازار گرداني 585-2 عناصر قابل كنترل و موثر بر بازاريابي 596-2 تاريخچه بازاريابي 597-2 مفاهيم اساسي بازاريابي 628-2 عوامل موثر در بازاريابي 631-8-2 فروشندگان اوليه 632-8-2 واسطههاي بازاريابي 641-2-8-2 دلالان 642-2-8-2 واحدهاي توزيع فيزيكي 643-2-8-2 آژانسهاي خدمات بازاريابي 654-2-8-2 واسطههاي مالي 653-8-2 مشتريان 654-8-2 رقبا 665-8-2 جوامع 679-2 مفهوم جديد بازاريابي 6710-2 تئوريهاي رفتار خريدار 681-10-2 تئوري اقتصاد خرد (Microevonmic theory) 682-10-2 تئوري روان شناسي (psychogical) 691-2-10-2 مراحل تصميم گيري خريدار 691-1-2-10-2 شناخت اشكال 692-1-2-10-2 جستجو براي اطلاعات 703-1-2-10-2 ارزيابي كردن خط مشيهاي مختلف (عمل تصميم گيري) 7111-2 مفهوم بازاريابي محصولات كشاورزي 7212-2 اهميت بازاريابي محصولات كشاورزي 7313-2 عمليات بازارياي 751-13-2 فعاليتهاي مبادله اي 752-13-2 فعاليتهاي فيزيكي 7614-2 سازمان بازاريابي 7815-2 فعاليتها و وظايف بازاريابي محصولات كشاورزي 801-15-2 جمع آوري اطلاعات 802-15-2 حمل و نقل 813-15-2 درجه بندي و استاندارد نمودن محصولات 824-15-2 بسته بندي و تبديل محصولات 835-15-2 انبارداري 856-15-2 تبليغات 857-15-2 اعتبار 858-15-2 قيمت گذاري 8616-2 شبكههاي بازاريابي 871-16-2 خرده فروشان 872-16-2 عمده فروشان 873-16-2 سلف خران 884-16-2 ميدان داران 885-16-2 ساير موارد 8817-2 اهداف بازاريابي محصولات كشاورزي 891-17-2 آنچه به عهده دولت ميباشد 892-17-2 آنچه بر عهده توليد كننده ميباشد 9018-2 نقش شركتهاي تعاوني در بازاريابي 9119-2 مسير بازاريابي 9120-2 هزينههاي بازاريابي 9221-2 حاشيه بازاريابي 9324-3- كارايي بازاريابي 9423-2 مدلهاي حاشيه بازاريابي 961-23-2 الگوي مارك- آپ (Mark up Model) 962-23-2 الگوي حاشيه نسبي (Relative Model) 973-23-2 الگوي هزينه بازاريابي (Marketing Cost. Model) 974-23-2 الگوي انتظارات عقلايي (Ration Expectation Model) 9824-2 شفافيت بازار 9925-2 برخي مشكلات اساسي موجود در بازاريابي محصولات كشاورزي 99فصل سوم1-3 مقدمه 1032-3 روش تحقيق 1033-3 روش جمع آوري اطلاعات 1034-3 منابع اطلاعات ثانويه 1045-3 منابع اطلاعات اوليه 1056-3 جامعه آماري 1057-3 نمونه آماري 105فصل چهارم1-4- مقدمه 1082-4- اهميت اقتصادي زيره 1081-2-4- كشورهاي وارد كننده و صادر كننده زيره 1102-2-4- روند توليد و صادرات زيره 1103-4 مشخصات جامعه مورد بررسي و مشخصات تحقيق 1144-4 ويژگيهاي نمونه مورد بررسي توليد كنندگان زيره 1151-4-4 ويژگيهاي سني 1152-4-4 سطح تحصيلات 1163-4-4 وضعيت مالكيت اراضي 1175-4 ويژگيهاي نمونه مورد بررسي عمده فروشان زيره 1181-5-4 ويژگيهاي سني 1182-5-4 سطح تحصيلات 1191-6-4 ويژگيهاي سني 1202-6-4 سطح تحصيلات 1207-4 انواع بازارهاي زيره 1211-7-4 بازار سر مزرعه 1222-7-4 بازار عمده فروشي 1243-7-4 بازار خرده فروشي 1268-4 سازمان بازاريابي زيره 1271-8-4 عمده فروشان 1282-8-4 خريدران محلي 1293-8-4 نمايندگان عمده فروش 1294-8-4 ميدان داران 1305-8-4 دلالان 1306-8-4 خرده فروشان 1319-4 عمليات بازاريابي زيره 1311-9-4 حمل و نقل 1312-9-4 درجه بندي 1323-9-4 استاندارد 1331-3-9-4 مواد خارجي موجود در زيره 1332-3-9-4 ويژگيهاي زيره استاندارد شده بايد به شرح زير باشد: 1344-9-4 بسته بندي 1345-9-4 اطلاعات زير بايد بر روي هر بسته يا بر چسب شود: 1355-9-4 انبارداري 13510-4 اعتبار 13511-4 مسير بازاريابي زيره 1371-11-4 مسيرهاي اصلي بازاريابي زيره 13812-4 قيمت گذاري 13813-4 حاشيه بازاريابي 13914-4 هزينه بازاريابي 14115- 4 سود بازاريابي 14416-4 ضريب هزينه بازاريابي 14517-4 ضايعات 14618-4 عدم كارايي بازاريابي 14719-4 شفافيت بازار 14820-4 ويژگيهاي نمونه مورد بررسي توليد كنندگان زرشك 1491-20-4 ويژگيهاي سني 1492-20-4 سطح تحصيلات 1503-20-4 وضعيت مالكيت اراضي 15121-4 ويژگيهاي نمونه مورد بررسي عمده فروشان زرشك 1521-21-4 ويژگيهاي سني 1522-21-4 سطح تحصيلات 15322-4 ويژگيهاي نمونه مورد برري خرده فروشان زرشك 1531-22-4 ويژگيهاي سني 1532-22-4 سطح تحصيلات 15423-4 انواع بازارهاي زرشك 1551-23-4 بازار سر مزرعه 1562-23-4 بازار خرده فروشي 15824-4 سازمان بازاريابي 1601-24-4 عمده فروشان 1602-24-4 خريداران محلي 1613-24-4 نمايندگان عمده فروش 1624-24-4 ميدان داران 1625-24-4 دلالان 1636-24-4 خرده فروشان 16325-4 عمليات بازاريابي زرشك 1641-25-4 حمل و نقل 1642-25-4 درجه بندي 1643-25-4 استاندارد 1664-25-4 بسته بندي 1685-25-4 انبارداري 16826-4 اعتبار 16927-4 مسير بازاريابي زرشك 17028-4 قيمت گذاري 17129-4 حاشيه بازاريابي 17230-4 هزينههاي بازاريابي 17331-4 سود بازاريابي 17732-4 ضريب هزينه بازاريابي 17933-4 ضايعات 17934-4 عدم كارايي بازاريابي 18235-4 شفافيت بازار 18336-4 مشكلات بازاريابي و صادرات زيره و زرشك 184فصل پنجم1-5- مقدمه 1882-5 نتايج و بحث 1883-5 پيشنهادات جهت بهبود بازاريابي زيره و زرشك 198منابع 205
:: برچسبها:
بازاریابی و بازسازی زیره و زرشك ,
بازاریابی و بازارسازی زیره و زرشك ,
مقاله ,
پژوهش ,
تحقیق ,
پروژه ,
دانلود مقاله ,
دانلود پژوهش ,
دانلود تحقیق ,
دانلود پروژه ,
مقاله بازاریابی و بازسازی زیره و زرشك ,
پژوهش بازاریابی و بازسازی زیره و زرشك ,
تحقیق بازاریابی و بازسازی زیره و زرشك ,
پروژه بازاریابی و بازسازی زیره و زرشك ,
تحقیق درباره زرشک ,
تحقیق درباره زیره ,
دانلود تحقیق درباره زیره ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 دی 1395 |
نظرات ()
|
|
|
|
|