!["بیمه عمر"از تصمیم به فروش تا قطعی کردن فروش "بیمه عمر"از تصمیم به فروش تا قطعی کردن فروش](http://mymarkets.zepo.ir/images/shop/img14696_ka_13940823-005256_.jpg)
محصولی
که پیش رو دارید، شامل تکنیکها و روشهای منحصربهفردی است که از نظر
کاربردیبودن، فاصلهی زیادی از مباحث تئوری فروش گرفته و تمامی آنها توسط
تیم مشاوره فروش و بازاریابی بیمهمارکتینگ، بارها و بارها در سطح بازار
مورد آزمایش و بازبینی قرار گرفتهاند.Â
در
این بسته آموزشی، 38 تکنیک فروش بیمه به شما ارائه شده است. ترتیب ارائه
این تکنیکها، دقیقاً بر اساس مراحل و گامهای متوالی در فروش بیمه میباشد؛
بدین صورت که از اولین گام، که ما آن راÂ "فروش به خود"Â نامگذاری
کردهایم آغاز شده، سپس تکنیکهای مربوط به نحوهی شناسایی نیازهای مشتری
را خواهید آموخت، پس از آن با روشهای بهینهشده در رابطه با نحوهی ارائه
بیمهنامههای پیشنهادی خود به مشتریهای احتمالی آشنا میشوید و در نهایت،
چگونگی پاسخگویی به اعتراضات مشتری و سپس قطعیکردن فروش را میآموزید.
علت نامگذاری این محصول با عنوانÂ "از تصمیم به فروش تا قطعیکردن فروش در بیمه"Â دقیقاً به همین دلیل بوده است.
تضمین میکنیم که درصورت بهکار بستن این تکنیکها و روشها در جریان فروش بیمهنامههای خود، میتوانیدÂ در مدتزمانی حتی کمتر از 2 ماه، فروش خود را حداقل تا 3 برابر، افزایش دهیدÂ و
با خبرهشدن در این تکنیکها، ظرف 6 ماه آینده، فروش خود را بین 5 تا 10
برابر افزایش دهید. دلیل اینکه چنین ضمانتی را ارائه میکنیم این است که
تاکنون بیش از 90 بازاریاب بیمه که مجهز به این آموزشها شدهاند را روانه
بازار کردهایم و رشد فروش آنها را از نزدیک مورد بررسی و مشاهده قرار
دادهایم.
توصیه میکنیم کهÂ هر روز فقط یک تکنیکÂ را
بهترتیب ارائهشده در بسته، انتخاب نموده و تمام تمرکز خود را در جریان
فروش، فقط روی همان یک روش بگذارید و تا زمانی که به مهارت و تسلط کامل بر
روی آن تکنیک نرسیدهاید، به هیچعنوان بهسراغ تکنیک بعدی نروید.
تعدادی از سر فصلهای موجود در این بسته آموزشی عبارتند از:
- چگونه تصویر ذهنی خود را در زمینه فروش، بهبود بخشیم (بخش فروش به خود)
- اهداف فروش خود را از نو، سازماندهی کنید (بخش فروش به خود)
- مدل چهار مرحلهای AIDA در فروش بیمهÂ
- تکنیک "مکثکردن" در جریان فروش
- تکنیکهای فروش رابطهای/فروش آموزشی/فروش مشاورهای در بازاریابی بیمه
- اصل پارتو و تأثیر آن بر روند فروش بیمه
- چگونه، قیف فروشتان را پُر نگه دارید!
- تکنیکهای تسریع در روند خرید بیمهنامه از سوی مشتری
- اصل "مثلث وارونه" در فروش بیمه
- تکنیکهای خنثیکردن اعتراضات و مقاومت مشتری در برابر فروش
- رفع موانع و قطعیکردن فروش در بیمه
و
بسیاری از تکنیکهای مؤثر و کاربردی، که بهعنوان یک راهنمای سریع، به
افزایش فروش بیمهنامههای شما در مدت زمانی کوتاه کمک میکند...
![خرید و دانلود "بیمه عمر"از تصمیم به فروش تا قطعی کردن فروش خرید و دانلود "بیمه عمر"از تصمیم به فروش تا قطعی کردن فروش](http://s8.picofile.com/file/8276023942/moredownload.jpg)
:: برچسبها:
از تصمیم ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0