|
|
بازاریابی یک فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که بهوسیله آن، افراد و
گروهها، نیازها و خواستههای خود را از طریق تولید، عرضه و مبادله کالاهای
مفید و باارزش با دیگران، تامین میکنند.در این تعریف مقصود از نیاز،
دسترسی نداشتن به یک رضامندی اساسی است؛ مثلا مردم به خانه، غذا، بهداشت و
تفریح نیاز دارند. در مقابل، منظور از خواسته، علاقه و میل به برخی از
کالاهای خاص است. مثلا ساندویچ همبرگر یا چلوکباب کالاهایی هستند که ممکن
است برای رفع نیاز به غذا مطلوب باشند. در کتاب پیش رو می توانید مفصل
درباره بازاریابی و مدیریت بازار اطلاعات کسب کنید و از جدیدترین روش های
بازاریابی مطلع شوید.
:: برچسبها:
اموزش بازار یابی ,
بازاریابی رایگان ,
کسب ,
در ,
امد ,
از ,
اینترنت ,
هک ,
تلگرام ,
وای فای ,
هک کلش ,
رایگان ,
بازار ,
کار ,
پول ,
ثروتمند ,
کتاب ,
پاور ,
پوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 فروردين 1395 |
نظرات ()
|
|
|
|
|