اقتصاد 18. رضایت از بهبود خدمات :عدالت محوری و واکنش های عاطفی.
نوشته شده توسط : زپو

 اقتصاد 18. رضایت از بهبود خدمات :عدالت محوری و واکنش های عاطفی.


رضایت از بهبود خدمات :عدالت محوری و واکنش های عاطفی.
چکیدهاین مطالعات به بررسی روابط بین عدالت محوری , هیجانات , و رضایت در طی بهبود خدمات می پردازد.این بررسی ها مدلی را مطرح می کند که به تجزیه و تحلیل تاثیر مستقیم عدالت بر روی رضایت و تاثیر غیر مستقیم این فرایند در ارتباط با هیجانات موجود می پردازد.مطالعات که به بررسی درک مصرف کننده از موقعیت هایشان برای نمونه در بخش های مربوط به ارتباطات تلفنی این مدل را مورد بررسی قرار می دهد.این مقاله به بررسی تاثیر روابط ابعاد مربوط به عدالت محوری بر روی رضایت و هیجانات ایجاد شده می پردازد.نتایج نشان می دهد که هر سه بعد عدالت محوری , با توجه به اینکه عدالت محوری نشان دهنده تاثیرات بلقوه و همچنین تنها بعد موثر بر روی این هیجانات می باشند , میزان رضایت را تحت تاثیر قرار می دهند. نتایج نشان می دهد که هیجانات منفی می تواند به عنوان واسطه ای در مورد تاثیرات عدالت محوری بر روی رضایت باشد.

خرید و دانلود  اقتصاد 18. رضایت از بهبود خدمات :عدالت محوری و واکنش های عاطفی.






:: برچسب‌ها: رضایت از بهبود خدمات , عدالت محوری , واکنش های عاطفی , هیجانات منفی , تاثیرات عدالت محوری , مقاله انگلیسی اقتصاد با ترجمه فارسی , مقاله انگلیسی اقتصاد با ترجمه , مقاله انگلیسی اقتصاد , Satisfaction , service recovery , perceived justice , emotional responses ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: